LIVET I OG RUNDT LANDSBYHAGEN...............


søndag 16. januar 2011

JANUAR 2011

Velkommen 2011...................
Ett nytt hageår står for døren, planene for hagen er mange og jeg gleder meg til å starte opp igjen......

Januar startet opp med kulde og is.......

Denne helgen har det vært takmåking, vi har flatt tak og da er det virkelig nødvending og få tatt bort en del.....her er guttaboys i full gang...tungt arbeid....

Det blir nok lenge til jeg får se snøklokkene mine blomstre her ja.....

Kansje vi kan lage snøhulehotell eller bar.....

Her har jeg brukt bjørkekvister til å lage hjerte av og hengt på en sløyfe med ordene lev...vel osv.

Kvister i en zinkbøtte måtte det også bli....det spirer og gror når det får komme inn i varmen...

Her er vårt nye familiemedlem..en liten hagekatt som lyder navnet Lillemo..... Velkommen til oss lille venn.....
På gjensyn en dag........Kirsti................

1 kommentar:

  1. Følger gjerne deg og Lillemo videre! Skjønn katt!

    Ønsker deg ei fin helg! Klem,

    SvarSlett